Tel:  0742.745.367    Orar: L-V 09:00 - 21:00 S-D 09:00 - 15:00. Acum e deschis!           youtube-icon facebook-icon twitter-icon twitter-icon

Despre noi

  • Din pasiune pentru bebelusi si mediul acvatic am creat un loc special, intim si relaxant, unde cei mici pot socializa, experimenta si invata in siguranta ABC-ul educatiei acvatice.

    De ce facem ceea ce facem?

    • pentru ca suntem mandri sa oferim bebelusilor un mediu sigur, confortabil, adaptat nevoilor lor;
    • pentru ca dorim sa contribuim la educarea bebelusilor si sa-i familiarizam cu ce inseamna o viata activa si sociala sanatoasa;
    • ne bucura sa-i vedem crescand frumosi si increzatori, uneori zambind, alteori somnorosi, dar de la zi la zi, devenind o mai buna versiune a lor.

    Activitatea de educatie acvatica conduce la indeplinirea urmatoarelor obiective:

    • satisfacerea nevoii imperioase de miscare a nou-nascutului si copilului mic, ce reprezinta motorul dezvoltarii psiho-motrice a acestora;
    • cresterea si dezvoltarea psihica si fizica armonioasa a nou-nascutului si copilului mic;
    • imbunatatirea capacitatilor functionale ale aparatului cardiovascular, respirator si locomotor;
    • imbunatatirea capacitatii generale de efort;
    • formarea priceperilor si deprinderilor motrice.
  •  

    In plus, cadrul activitatilor acvatice permite dezvoltarea interactiunii sociale si constituie prima experienta educationala dincolo de mediul familial, de aceea promitem sa fie o experienta pozitiva.

    Instructorii nostri, prin pregatirea lor profesionala si empatia fata de copii, stimuleaza curiozitatea si creativitatea fiecaruia, printr-un plan de lucru personalizat si ludic, adaptat in permanenta ritmului lor de evolutie.

    Prin joc, copilul va invata miscarile, prin joc va imita ce vede la alti copii sau la parinte/instructor, prin joc se creeaza atmosfera de destindere, de incredere si siguranta de care are nevoie. In joc, copilul poate sa greseasca si sa o ia de la capat, pana cand isi insuseste corect sarcina respectiva.

    Fiecare sedinta de educatie acvatica este structurata in general sub forma a trei verigi, continutul acestora fiind diferit in functie de varsta si disponibilitatea copilului.

    a) Aclimatizare si acomodare cu mediul acvatic

    In prima parte a sedintei este recomandata de fiecare data acomodarea cu apa, indiferent de varsta copilului, in spatiul restrans de la marginea bazinului, rolul acesteia fiind de aclimatizare, de obisnuinta cu ambianta din piscina si de pregatirea organismului pentru efort. De importanta acordata acestei prime verigi de lectie depinde restul activitatii.

    b) Continutul lectiei

    Dupa ce s-a efectuat acomodarea si s-a instalat starea de confort si de siguranta se poate continua cu mijloacele de lucru specifice varstei, de pe loc si din deplasare.
    Pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 4 luni – 1 an formele de deplasare sunt realizate numai cu ajutorul instructorului, fiind folosite prize de sustinere ce nu blocheaza (articulatiile) miscarile acestuia. Ca materiale sunt folosite:

    • covor perforat – pentru pozitionare, creearea unui spatiu intim de joaca, treceri dintr-o pozitie in alta, educarea echilibrului, stimularea deplasarii pe uscat (tararea).
    • baston plutitor cu cheie – pentru stimularea miscarilor membrelor inferioare si superioare si stimularea pozitiei verticale in mediul acvatic, care sa pregateasca adoptarea pozitiei verticale pe uscat si mers voluntar
    • jucarii de diferite marimi, culori si functii – pentru initierea jocului si captarea atentiei, stimuleaza reflexul de apucare.

    De asemenea la acesta varsta este stimulat reflexul de apnee in momentul imersiei prin imprimarea unei respiratii specifice acvatice.

    Dupa aceasta perioada se va continua cu imbogatirea bagajului motric si informational, prin complexitatea si diversitatea exercitiilor, fiind stimulate miscarile de coordonare specifice activitatii acvatice, urmate de deplasare pe distante scurte atat in imersie cat si cu autopropulsie la suprafata, cu ajutorul obiectelor plutitoare (colac, covor perforat).
    Dupa varsta de doi ani si jumatate apar primele notiuni de pregatire pentru initiere inot, prin pozitionarea orizontala pe apa si coordonarea miscarilor membrelor inferioare cu respiratia specifica acvatica si coordonarea miscarilor membrelor inferioare si superioare in timpul imersiei.

    c) Incheiere – revenirea organismului dupa efort

    Acesta veriga are rolul de a regla parametrii functionali (frecventa respiratorie, frecventa cardiaca) la valorile de repaus, prin exercitii statice pasive sau active, evitand sa se instaleze oboseala de la sfarsitul sedintei.

    Am avut grija ca toate elementele din clubul nostru sa respecte norme europene de siguranta si calitate. Suntem singurul club de profil din Bucuresti unde tratarea si dezinfectia apei se realizeaza prin intermediul unei instalatii mixte bazate pe UV si ozon cu efect direct asupra calitatii apei si a aerului din jurul piscinei care capata o aroma proaspata lipsita total de mirosul de clor. Prin sistemul de ventilatie si dezumidificare pentru care am optat ne-am asigurat ca vom pastra permanent un microclimat ideal pentru desfasurarea programelor de educatie acvatica. Temperatura apei va avea constant o valoare cuprinsa intre 31,5 si 32 grade, iar cea a aerului intre 32,5 si 33 grade, umiditatea fiind de asemenea la parametrii optimi.

    Nou nascutii sunt intr-o cursa contracronometru, ei fiind nevoiti sa castige mobilitate inainte de a lua prea mult in greutate. Educatia acvatica ofera oportunitatea perfecta ca acest lucru sa se realizeze, fiind de altfel singura activitate sportiva ce se poate practica inca din primele luni de viata, insa trebuie realizata cu instructori calificati si cu materiale didactice specifice.

    In acest sens, am achizitionat materiale si echipamente pedagogice speciale din cadrul unei firme franceze, a carei experienta de peste 30 de ani, le-a permis sa creeze produse inovatoare, atat din punct de vedere a materialelor folosite in procesul de productie cat si de a facilita copiilor, prin joc, descoperiri bogate si relevante din mediul ce ii inconjoara.

    Va asteptam cu drag sa ne cunoastem si sa construim impreuna experiente minunate pentru micutii dumneavoastra!

  • Asigura-te ca ai citit si

    Regulamentul & conditiile!

  • Intrebari frecvente

    De ce sa duc bebelusul la inot?

    • Se recomanda inceperea programului de educatie acvatica inainte de implinirea varstei de 8 luni de zile, cand apa este acceptata mai usor decat la varste mai mari, reflexele de inot fiind inca prezente si pot fi stimulate.
    • Teama de apa se poate instala odata cu cresterea copilul si cu siguranta se poate dezvolta daca este “protejat” de contactul cu mediul acvatic.
    • In apa bebelusul poate exersa mai multe grupe musculare decat pe uscat datorita faptului ca este mai putin restrictionat de gravitatie.
    • Stapanirea precoce a miscarilor acvatice da posibilitatea copilului de a avea un avantaj considerabil in invatarea procedeelor de inot de mai tarziu.
    • Miscarea in apa imbunatateste tonusul muscular, coordonarea si echilibrul, ce ajuta la aparitia mersului mai devreme cu efecte benefice pe toate planurile de dezvoltare.
    • Exercitiile de relaxare si stimulare combinate cu apa calda din bazin stimuleaza apetitul si somnul ce au un efect pozitiv in dezvoltarea bebelusului.
    • Odata ce invata sa se simta bine, sa fie independent in mediul acvatic, increderea in sine va creste si ii va permite sa experimenteze cat mai multe lucruri noi.
    • A invata bebelusul sa inoate nu presupune doar o activitate distractiva si sanatoasa, ci si o masura de siguranta in plus in mediul acvatic.

    De ce sa aleg Acvatic Bebe Club (ABC)?

    • Educatia acvatica, pe langa sursa de distractie si sanatate, reprezinta si o masura de siguranta, pentru viitoare experiente ale copilului in mediul acvatic. La ABC, cei mici se bucura de cursuri personalizate, cu antrenori dedicati, asadar fiecare copil este in deplina siguranta, in fiecare moment.
    • Se recomanda inceperea programului de educatie acvatica inainte de implinirea varstei de 8 luni de zile, cand apa este acceptata mai usor decat la varste mai mari, reflexele de inot fiind inca prezente si pot fi stimulate.
    • Suntem singurul club de profil unde dezinfectia apei se face printr-un sistem mixt de ozon si raze UV, cu efect direct asupra calitatii si puritatii apei.
    • In baza parteneriatului cu Spitalul Sanador, in cadrul clubului nostru beneficiati de prezenta unei asistente care pe langa sfaturile utile ce vi le poate impartasi este acolo sa se asigure inclusiv de siguranta copilului dvs.
    • Instructorii nostri, prin pregatirea lor profesionala, dar si prin calitatile personale, sunt capabili sa realizeze in cadrul fiecarei lectii un mediu de invatare distractiv, in care copiii sa dobandeasca competente rapid si precis, datorita programului individual instructor-copil.
    • Pe langa activitatea de educatie acvatica, in cadrul clubului nostru veti gasi ateliere si spectacole cu teme diverse pentru parinti si copii de toate varstele.

    Care este durata sedintelor la Acvatic Bebe Club?

    • Abonamentul Super Bebe se refera la categoria de varsta cuprinsa intre 4 luni si 36 luni, iar pentru aceasta perioada, durata sedintei va fi de 30-35 minute, in functie de disponibilitatea copilului.
    • Abonamentul Micul Cercetas, reprezinta categoria de varsta cuprinsa intre 3 ani si 6 ani, iar pentru aceasta etapa, durata unei sedinte va fi de 40-45 minute in functie de disponibilitatea celui mic si varsta exacta a copilului.
    • Abonamentul VIP (Very Important Personality), reprezentativ pentru categoria de varsta cuprinsa intre 3 si 5 ani si abonamentul Expert, specific varstei peste 5 ani presupun sedinte de lucru cu o durata de 45 minute.

    De cate ori pe saptamana este indicat sa aducem copilul la piscina?

    Ideal este sa aveti o frecventa de 2 sedinte pe saptamana, cu cel putin o zi pauza intre ele, pentru a avea un randament mai bun.

    Ce echipament este necesar pentru sedinta de inot?

    • Pampers special de apa, pentru copiii pana in 3 ani, peste care se va pune slip/costum de baie.
    • Prosop/halat de baie si papuci pentru copiii care merg singuri.
    • Gel de dus, sampon, lotiuni de corp, betisoare de urechi.
    • Casca de inot pentru insotitori si copii.

    Ce presupune acomodarea si reacomodarea cu mediul acvatic?

    • Pentru acomodare cu mediul nefamiliar, la primele sedinte se recomanda ca parintele sa intre in apa cu copilul (minim 4 lectii, iar in functie de reactia copilului dupa aceste sedinte, la propunerea instructorului parintele poate iesi din apa).
    • Reacomodarea se realizeaza dupa o intrerupere a programului de educatie acvatica mai mare de 2 saptamani sau pentru perioadele de disconfort in functie de varsta, parintele intrand in apa doar pentru transferul catre instructor.
    • Parintele care insoteste copilul in apa in perioada de acomodare sau reacomodare, are rol de suport afectiv in relatia parinte – copil – instructor si se va conforma cerintelor instructorului.

    Ce se intampla daca bebelusul incepe sa planga?

    In mod normal, bebelusii raspund pozitiv in apa, insa motivele pentru plans pot fi de asemenea multiple (este obosit, ii este foame, il deranjeaza zgomotul, are crampe abdominale, are gingiile inflamate, etc.) de aceea trebuie identificat si diminuat disconfortul, pentru ca daca este asociat cu apa, acesta poate fi cauza reactiei negative data viitoare la contactul cu apa.

    Daca bebelusului ii intra apa in ureche prezinta riscul unei infectii?

    • Aceasta situatie poate aparea in cazul infectiei urechii externe, doar daca apa ce a ramas in canalul auricular nu a fost stearsa, lucru ce permite bacteriilor sa provoace o infectie.
      In plus, doamnele asistente de la Sanador sau instructorii nostri o sa va arate cum sa curatati in mod corect canalul auricular astfel incat sa evitati acest risc.
    • In cazul infectiei urechii interne, studiile au aratat ca nu exista nici o legatura intre acest tip de infectie si inot.

    Ce avantaje sunt daca se incep sedintele de educatie acvatica iarna?

    • E important ca inceperea programului sa nu fie conditionata de vremea de afara, modificarile de temperatura si factorii climatici pot contribui semnificativ la intarirea sistemului imunitar.
    • Este singura activitate din sezonul rece, in care copilul socializeaza si se dezvolta psihomotor (prin joc cu reguli), unde nu risca sa se imbolnaveasca, aflandu-se intr-un mediu sigur sub stricta supraveghere si indrumare a personalului specializat si cu experienta in domeniu.

    Cum trebuie procedat in sezonul rece sau cald la piscina?

    Pentru a favoriza continuitatea activitatii de la piscina si intarirea sistemului imunitar:

    • Recomandam sa se ajunga la piscina cu 10-15 minute inainte de inceperea sedintei, renuntand-se la hainele groase la intrarea in club, pentru o mai buna aclimatizare cu ambianta din incinta.
    • Atat la inceputul, cat si la sfarsitul sedintei, dusul nu trebuie efectuat cu apa fierbinte, temperatura fiind la valoare de confort pentru tegumentul copilului (32-34°C).
    • Transportul copilului intre vestiar si piscina se va face in prosop sau halat.
    • Dusul de la inceputul sedintei are rol de aclimatizare, motiv pentru care va recomandam sa fie efectuat exact inainte de a intra in apa, fara ca tegumentul copilului sa fie uscat (nu stergem copilul dupa dus).
    • Dupa terminarea sedintei se va face din nou dus cu apa la o temperatura de confort pentru tegument, se verifica sa nu fie lichid in canalul auricular si se va usca parul copilului.
    • Imbracarea copilului se va face treptat, hainele groase fiind puse la iesirea din incinta clubului dupa pauza de aclimatizare pentru inchiderea porilor, de minimum 15 minute intre dus si plecare.

    De ce este important sa existe continuitate in programul de educatie acvatica?

    • In urma unei pauze mai mari copiii pot pierde deprinderile invatate, deoarece nu au memorie musculara.
    • Rezultatele pozitive si achizitiile dobandite in urma unui program constant sunt mai evidente si dureaza timp mai indelungat.
    • Clubul nostru va ofera conditiile optime de a participa la astfel de programe, pe toata durata anului, iar copiii se simt complet confortabil si in siguranta fata de intemperiile de afara.

    Oferiti posibilitatea recuperarii sedintelor pierdute?

    Da, oferim posibilitatea de a recupera sedintele conform regulamentului.

    Cand invata bebelusul sa inoate?

    • Daca va referiti la o deplasare acvatica independenta pe o distanta scurta (4-5 metri) acest lucru este posibil in jurul varstei de 2 ani.
    • Daca este vorba de respectarea tehnica a procedeului de inot acest lucru se poate in jurul varstei de 4 ani.

    Cand ar trebui sa ma simt increzator lasand copilul meu intr-o piscina pe cont propriu?

    Niciodata! Nici un copil nu este in deplina siguranta in apa sau in jurul acesteia. invatand sa inoate este mai sigur, dar niciodata in siguranta. Indiferent de cat de bine stie copilul sa inoate, este responsabilitatea parintelui fata de acesta sa-i asigure supravegherea permanenta a unui adult.

    De ce copilul meu reactioneaza negativ la contactul cu mediul acvatic in alta parte?

    Aceasta situatie apare in momentul in care copilul desi este obisnuit cu apa, este necesar un timp de acomodare si sprijin din partea parintelui in relatia cu noul mediu, ce poate prezenta conditii diferite fata de cele cunoscute lui (temperatura, ambianta, persoane necunoscute, nerespectarea ritmului propriu, etc.).

    Pot exersa in timpul liber ce a invatat copilul in programul de educatie acvatica?

    Acest lucru este recomandat numai la sfatul si indicatiile metodice ale instructorului de specialitate ce isi desfasoara activitatea cu copilul.