fbpx

FAQ - Covid 19

Acvatic Bebe Club aduce clarificări abonaților în contextul restricțiilor COVID-19.

În rândurile de mai jos vom încerca să venim în sprijinul dvs cu clarificări privind modul de gestionare din partea ABC a abonamentelor active la data de 18 martie 2020 (ultima zi de funcționare a clubului conform cu restricțiile anunțate în contextul stării de urgență).

Clubul a oferit până pe 15 iunie 2020 posibilitatea ca abonamentele să rămână înghețate astfel încât valabilitatea acestora nu să nu fi fost afectată. După 15 iunie 2020 toate abonamentele înghețate la data de 18 martie 2020 au devenit active și au reluat calculul valabilității acestora începând cu acea dată.

Perioada de valabilitate se definește ca numărul de săptămâni incluse în abonament. Astfel abonamentul lunar va avea 4 săptămâni valabilitate, cel trimestrial 12, cel semestrial 24 si cel anual 48 de saptamani. Și în cazul abonamentul cu 2 intrări pe săptămână valabilitatea este identică, diferă doar perioada de grație, care este dublă, față de perioada de grație standard, pentru abonamentul cu o intrare pe săptămână.

Pe acest interval de timp abonamentul își păstrează valabilitatea în concordanta cu termenii contractuali agreeati, urmând că din data de 1 iunie să se recalculeze noua perioada de valabilitate (ex: daca până pe data de 18 martie abonamentul mai avea valabilitate 2 săptămâni, incluzând aici și perioada de gratie, noua perioada de valabilitatea a acestuia se vă recalcula pe formula: 1 iunie+2 săptămâni

Perioada de grație depinde de tipul de abonament ales (fiind mai mare cu cât abonamentul are mai multe ședințe incluse). Perioada de grație inseamnă perioada oferită de club, după perioada de valabilitate a abonamentului achitat, în cadrul căreia se pot efectua ședințele absentate și recuperabile. În cadrul acestei perioade se pot programa și mai multe ședințe pe săptămână (indiferent de numărul de intrări al abonamentului dvs) în funcție de disponibilitatea dvs și a grilei noastre de programări.

Nu ați pierdut aceste lecții abonamentele fiind “înghețate” în perioada 18 martie – 15 iunie, astfel aceste ședințe se pot recupera în perioada de grație a abonamentului dumneavostră odată cu redeschiderea clubului.

Nu, ele pot fi reportate în cadrul unui nou abonament (minim cu 12 ședințe incluse) a cărui plata e necesara să se facă, cel mai tărziu, în ultima zi a perioadei de gratie aferenta abonamentului anterior.

Ne dorim să oferim condiții maxime de siguranță, având în vedere responsabilitatea ce ne revine fiecăruia în oprirea răspândirii virusului. În plus fata de masurile ce ne vor fi transmise de autorități, am decis că:

  • cursurile de înot să se desfășoare cu maximum doi copii simultan, pe ora, astfel încât să asiguram distanțarea sociala necesara nu doar pentru copii, ci și pentru apartinatorii acestora – părinți, bunici, bone;
  • vom asigura un flux lejer, astfel încat în zona de așteptare/climatizare să nu fie mai mult de 3 adulți și 3 copii;
  • timpul de așteptare în aclimatizare și vestiar vă fi redus la minim, vom apela la alte camere din club daca se dorește o ședere mai prelungita sau la folosirea terasei exterioare , când timpul vă permite, dar păstrând și în aceste spatii un număr de maxim 3 adulți și 3 copii;
  • NU vom mai acorda ședințe gratuite cel puțin în primele 60 de zile de la deschidere, perioada putând fi extinsa în funcție de evoluția la nivel national a numărului de îmbolnăviri;
  • vom solicita ajutorul dvs că înainte de fiecare vizita să ne oferiți o declarație pe propria răspundere vizavi de prezenta unor simptome clinice sau intrarea în contact cu persoane cu risc;
  •  vom verifica la intrarea în club, temperatura corporala a însoțitorilor, cu ajutorul unui termomentru amplasat pe frunte;
  •  în salina nu vor putea intra mai mult de 3 persoane simultan;
  • la intrarea și ieșirea din spatiile comune ale Clubului vă fi necesara dezinfectarea mâinilor;
  •  vom continua dezinfectarea spatiilor comune de mai multe ori pe zi și folosirea covorașelor antibacteriene;
  •  personalul nostru vă purta masca de protecție (mai puțin instructorii, în timpul predării claselor).

Ne dorim cu toții că totul să revină la normal cât mai curând, dar știm că acest lucru vă fi dificil. Avem încredere că acest lucru se vă întâmplă curând, cu ajutorul fiecăruia dintre noi.

Pentru clarificări sau informații suplimentare ne puteți scrie la [email protected] sau contact la numărul de telefon: 0742.745.367