fbpx

FAQ - Covid 19

Acvatic Bebe Club aduce clarificări abonaților în contextul restricțiilor anti COVID-19.

Am fost mereu vigilenti cu privire la conditiile de siguranta de la Acvatic Bebe Club si va garantam ca ne ajustam continuu eforturile ca sanatatea celor care au incredere si aleg clubul nostru, precum si a membrilor echipei noastre, sa ramana principala noastra prioritate.


Angajamentul nostru este de a
oferi servicii de calitate si experiențe de neuitat, in conditii de siguranta.


În rândurile de mai jos vom încerca să venim în sprijinul dvs cu clarificări privind masurile adoptate pentru a ne asigura ca mediu in care ne desfasuram activitatea este unul sigur pentru toti cei din comunitatea ABC si sa raspundem la cele mai frecvente intrebari cu privire la modul de gestionare a abonamentelor de educatie acvatica in actualul context pandemic.

Am ales să tratăm cu maxima seriozitate și responsabilitate situația actuală și am implementat următoarele măsuri de prevenție :

  • vom asigura un flux lejer, astfel încat în zona de așteptare/climatizare să nu fie mai mult de 4 adulți și 4 copii;
  • Evaluam zilnic starea de sanatate a membrilor echipei pe care ii testam periodic cu testele rapide de depistare a infectiei COVID-19;
  • in timpul pauzelor folosim lampi de sterilizare UV si purificator de aer;
  • timpul de așteptare în aclimatizare și vestiar vă fi redus la minim, vom apela la alte camere din club daca se dorește o ședere mai prelungita sau la folosirea terasei exterioare , când timpul vă permite, dar păstrând și în aceste spatii un număr de maxim 4 adulți și 4 copii;
  • vom solicita ajutorul dvs ca înainte de fiecare vizita să ne oferiți raspuns la sms-ul ce se trimite de catre receptie, cu rol de triaj epidemiologic , inainte de sosirea la club;
  • pentru cei care vin prima data in club vom solicita o declarație pe propria răspundere vizavi de absenta unor simptome clinice sau intrarea în contact cu persoane cu risc;
  • vom verifica la intrarea în club si vom nota, temperatura corporala acelor mici si a însoțitorilor, cu ajutorul unui termomentru digital;
  • în salina accesul se va face doar pe baza de programare si a unui aviz eliberat de dr. de familie si nu vor putea intra mai mult de 8 persoane simultan;
  • la intrarea și ieșirea din spatiile comune ale Clubului vă fi necesara dezinfectarea mâinilor;
  • vom continua dezinfectarea suprafetelor si spatiilor comune de mai multe ori pe zi;
  • am instalat panouri antivirus si covorașe antibacteriene in zonele cu potential de risc;
  • personalul nostru vă purta permanent masca de protecție (inclusiv instructorii, în timpul predării claselor) si va manifesta vigilenta ca toti vizitatorii din incinta clubului sa poarte in mod corect masca de protectie.

Ne dorim cu toții că activitatea să revină la normal cât mai curând, si avem încrederea că acest lucru se vă întâmplă curând, cu ajutorul fiecăruia dintre noi.

In intervalul de timp in care un abonament este inghetat, acesta  își păstrează valabilitatea în concordanta cu termenii contractuali agreeati, urmând că o data cu reluarea activitatii, la finalizarea perioadei de inghetare, să se recalculeze noua perioada de valabilitate (ex: daca până pe data de 18 martie abonamentul mai avea valabilitate 2 săptămâni, incluzând aici și perioada de gratie, noua perioada de valabilitatea a acestuia se vă recalcula pe formula: 1 iunie+2 săptămâni). Un abonament se poate ingheta daca exista caz medical justificat pentru perioada solicitata si/sau in cazul carantinarii. Abonamentele lunare si trimestriale se pot ingheta maxim 14 zile, iar abonamentele semestriale si anuale, 30 de zile. Inghetarea abonamentelor se poate face o singura data pe durata lor de valabilitate si maxim de 2 ori in decursul unui an.

Perioada de valabilitate se definește ca numărul de săptămâni incluse în abonament. Astfel abonamentul lunar va avea 4 săptămâni valabilitate, cel trimestrial 12, cel semestrial 24 si cel anual 48 de saptamani. Și în cazul abonamentul cu 2 intrări pe săptămână valabilitatea este identică, diferă doar perioada de grație, care este dublă, față de perioada de grație standard, pentru abonamentul cu o intrare pe săptămână.

Perioada de grație depinde de tipul de abonament ales (fiind mai mare cu cât abonamentul are mai multe ședințe incluse). Perioada de grație inseamnă perioada oferită de club, după perioada de valabilitate a abonamentului achitat, în cadrul căreia se pot efectua ședințele absentate și recuperabile. În cadrul acestei perioade se pot programa și mai multe ședințe pe săptămână (indiferent de numărul de intrări al abonamentului dvs) în funcție de disponibilitatea dvs și a grilei noastre de programări.

Nu, ele pot fi reportate în cadrul unui nou abonament (minim cu 12 ședințe incluse) a cărui plata e necesara să se facă, cel mai tărziu, în ultima zi a perioadei de gratie aferenta abonamentului anterior.

Va invitam sa dati like paginii noastre de facebook (https://www.facebook.com/AcvaticBebeClub/) pentru a fi informati in mod prompt cu privire la eventuale modificari in programul de functionare a clubului, noutatile si promotiile noastre.

Pentru clarificări sau informații suplimentare ne puteți scrie la [email protected] sau contact la numărul de telefon: 0742.745.367