REGULAMENT DE BUNE PRACTICI
Stimați părinți, pentru buna desfășurare a activității de educație si gimnastica acvatica in cadrul cluburilor noastre, va aducem la cunoștință următoarele repere administrative de care va rugam sa țineți cont pentru o colaborare eficienta:
I. Condiții înscriere
- avizul medicului pediatru sau de familie care sa ateste ca bebelușul/copilul este clinic sănătos si apt pentru desfășurarea programului de stimulare psihomotorie (se solicita la înscriere , precum si de fiecare data când va exista o pauza in program, mai mare de 4 săptămâni consecutive sau daca copilul a prezentat situații de risc la ședință anterioara: scaun moale, stare febrila, voma, erupții pe piele, etc). Avizul poate fi considerat valabil daca se încadrează in intervalul de 7 zile de la data eliberării pana la data ședinței programate, in scopul căruia este folosit.
- copia după carnetul de vaccinări
- avizul medicului de familie, care sa ateste ca însoțitorul copilului in apa, este clinic sănătos (la care se adaugă rezultatul examenului de secreție vaginala , daca însoțitorul este de sex feminin)- se solicita doar in cazul in care părintele dorește sa ofere suport afectiv in apa celui mic si instructorul considera ca acest lucru poate aduce plusvaloare lecției. Avizul poate fi considerat valabil daca se încadrează in intervalul de 7 zile de la data eliberării pana la data ședinței programate, in scopul căruia este folosit.
- orice alte avize medicale ce vor fi stabilite de către club ca fiind necesare in cazuri clinice particulare;
- echipament necesar: pampers de apa (daca mai poarta încă pampers), obligatoriu slip sau costum de baie peste, papucei pentru spatii umede (daca merge), prosop, gel de dus, o mica gustare după ședință de educație acvatica;
II. Programarea
- ședința se va programa de comun acord in funcție de disponibilitatea din grila de program si de categoria de vârsta din care face parte copilul, ținând cont de programul de masa si de somn a celui mic. Cu o zi anterioara programarii , veti primi un mesaj de reamintire, la care aveti obligativitatea de a raspunde in cel mai scurt timp, in caz contrar slotul orar poate fi redistribuit!
- de principiu, ora si ziua stabilita nu se modifica pe tot parcursul desfășurării abonamentului, cu excepția situațiilor in care părintele dorește si anunță din timp (recomandat la ședință anterioara);
- programarea se va face odată cu acceptarea si semnarea regulamentului ;
- Schimbarea unei programări de pe un interval orar ce aparține unui pachet inferior (ex: moorning) pe un interval orar ce aparține unui pachet superior (ex: vip), precum si solicitarea de realizarea a ședinței in cadrul unui alt club decât cel pentru care s-a încheiat pachetul actual, e posibil sa presupună un cost suplimentare, motiv pentru care , va rugam , sa verificați acest detaliu cu recepția înaintea deciziei dvs.
- In cazul in care exista o situație excepțională (vreme nefavorabila, caz medical pentru insotitorul copilului, etc) care poate cauza absentarea la sedinta, insa instructorul este in club si pregatit sa efectueze sedinta, va fi necesara achitarea de catre client a unei sume stabilite de club (intre 50-100 lei, in functie de tipul sedintei si ziua in care are loc absenta) pentru reprogramarea sedintei. Aceasta facilitate se poate acorda o singura data si in cazul in care se va absenta si la sedinta reprogramata, aceasta se va considera efectuata.
III. Acomodarea si reacomodarea cu mediul acvatic
Părintele care însoțește copilul in apa in perioada de acomodare sau reacomodare, are rol de suport afectiv in relația părinte - copil - instructor si se va conforma cerințelor instructorului, nefiindu-i permise desfășurarea altor activități acvatice (înot, scufundări, sărituri, aquagym, etc.) sau efectuarea din proprie inițiativă a manevrelor de lucru cu copilul mic (prize, poziționări, stimulări, imersii, etc.) fără aprobarea personalului calificat.
Instructorul este singurul îndreptățit sa constate când copilul a devenit capabil sa lucreze fără suport afectiv din partea părintelui; acesta are dreptul de a solicita părintelui sa iasă din bazin sau din incinta piscinei in cazul in care prezenta acestuia afectează desfășurarea orei.
Va recomandam sa evitați pauzele lungi in activitate si sa mențineți o rutina consecventa in programul de educatei acvatica a celor mici, pentru a evita momentele de opoziție sau de anxietatea, ce pot surveni in aceste cazuri.
IV. Modificari de program
- Neprezentarea la ora programata, din diverse motive, se anunță cu cel putin 24 de ore inainte de ora programata pentru a putea fi recuperata. In caz contrar lectia se va considera efectuata.
- In cazul in care clubul va anula ședințele de educație acvatica din motive obiective (sărbători, concedii, renovări, revizii tehnice, etc.) abonamentul se va prelungi automat cu numărul de programări pierdute in perioada aferenta acestora;.
- Recuperarea se acorda in funcție de disponibilitatea din grila de program, respectându-se categoria de vârsta si numărul maxim de copii pe ședință, la instructorul disponibil.
- Programarea pentru ședința de recuperare se realizează o singura data, iar in cazul neprezentării la ședință de recuperare (din orice motiv) ședință se va considera efectuata.
- Nu putem garanta disponibilitatea instructorului titular din timpul abonamentului pentru ședința de recuperare.
- Daca absenta s-a datorat unul motiv medical,. Pentru a se oferi dreptul de recuperare a ședinței, e necesar prezentarea unei scrisori/raport medical (exclus rețetă) in maxim 24 de ore de la ora programării absentate
- In cazul in care instructorul titular (cel care era dedicat in mod uzual programărilor dvs) nu va putea fi prezent, vă asigurăm că vom aloca un specialist potrivit care să susțină sesiunea de educație acvatică cu aceeași implicare si empatie, astfel încât experiența copilului dvs, precum si perioada de valabilitate a abonamentului sa nu fie afectate (dat fiind ca valabilitatea pachetului nu va putea fi extinsa pe acest considerent).
V. Ce trebuie sa știu?
- Este recomandat ca ultima masa inainte de inceperea sedintei sa fie cu cel puțin 60 minute de sosirea la
- Accesul in incinta clubului se va face doar prin camera de recepție, cu papuci sau botoși de unica folosință.
- Dusul bebelușului/copilului este obligatoriu a se realiza de adultul însoțitor in cadrul clubului, înainte de începerea sesiunii de educatei acvatica si opțional la finalizarea sesiunii
- Pentru a permite igienizarea măsuțelor de înfășat , a căditelor si a dusului va rugam sa respectați ca timpul petrecut in vestiar sa nu depășească 10 minute;
- Pentru binele celui mici încercați sa petreceți 10 minute in camera de aclimatizare înainte de începerea ședinței si 10-15 minute la finalizarea ei, pentru a permite închiderea completa a porilor.
- Pentru a evita dezvoltarea unei dependente afective de un anumit instructor, care din diferite motive poate renunța in mod imprevizibil si chiar fără o notificare in prealabila , la colaborarea cu Acvatic Bebe Club, va recomandam sa-i menționați copilului dvs ca va merge la club/piscina/înot;
- In cazul in care instructorul titular (cel care era dedicat in mod uzual programărilor dvs) nu va putea fi prezent, vă asigurăm că vom aloca un specialist potrivit care să susțină sesiunea de educație acvatică cu aceeași implicare si empatie, astfel încât experiența copilului dvs, precum si perioada de valabilitate a abonamentului sa nu fie afectate (dat fiind ca valabilitatea pachetului nu va putea fi extinsa pe acest considerent).
- Încurajați eforturile copilului dvs indiferent de ritmul in care acesta va dezvolta viitoarele achiziții acvatice. Instructorii noștri vor adapta permanent metoda de predare si modul de lucru personalității si ritmului de evoluție a fiecărui copil, ca experiența sa fie mereu una pozitiva. Cu toate acestea , daca
VI. Cum se definește si se calculează perioada de valabilitate?
Valabilitatea pachetului se calculează de la prima ședință efectuata. Aceasta poate fi egala cu 5 săptămâni consecutive pentru pachetul de 4 ședințe si 13 săptămâni consecutive pentru pachetul de 12 ședințe.
Fiecare pachet poate beneficia pe parcursul anului in curs de o perioada de înghețare (2 săptămâni la pachetul de 4 ședințe, respectiv 4 săptămâni la pachetul de 12 ședințe), la solicitarea părintelui si in baza unor documente medicale justificative solicitate de club, in vederea validării acestei perioade.
In timpul perioadei de valabilitate, in funcție de disponibilitatea din programatorul clubului frecventat, părintele poate solicita programare in avans sau recuperarea ședințelor absentate si recuperabile , beneficiind de o frecventa maxima de 2 ori pe săptămână /per abonament.
Va mentionam ca perioada de valabilitate NU se va extinde si nu va putea fi înghețată pentru raceli si/sau viroze sezoniere, ce fac parte din tabloul de dezvoltare a imunității pentru fiecare copil. In aceste cazuri , va rugam sa aveți in vedere programări multiple in perioada optima a sănătății celor mici, la instructorii disponibili precum si opțiunile din paragraful de mai jos.
VII. Ce optiuni exista daca mai raman sedinte de efectuat la finalul perioadei de valabilitate?
Daca la finalul perioadei de valabilitate mai raman sedinte de efectuat , puteti opta pentru una din aceste variante:
- obtinerea unei extra saptamani de valalbilitate, prin achitarea unei taxe de 5% din valoarea pachetului curent (optiune valabila o singura data per abonament)
- reportarea sedintelor in cadrul unui nou pachet, daca plata acestuia se realizeaza in 24 de ora de la ultima zi de valabilitate
- bonus de extra valabilitate pentru mai multe detalii va rugam accesati acest link https://acvaticbebeclub.ro/programul-fidelity-abc
lipsa unui răspuns din partea dvs, in 24 de ore de la ultima zi de valabilitate , va duce la pierderea automata a poziției din grila de program , precum si a ședințelor ramase , care se vor considera efectuate.
Acvatic Bebe Club isi rezerva dreptul de a putea modifica, revizui sau completa prezentul regulament si plan tarifar ori de cate ori este necesar, orice schimbare intrând in vigoare in momentul afișării sau înștiințării.
Pentru orice nelămuriri, vă stăm la dispoziție, astfel:
- ABC Decebal 0742.745.367 (program de lucru L-V 9-20; S-D 9-14)
- ABC Primaverii 0799.977.786 (program de lucru L-V 9-20; S-D 9-14)
- ABC Dorobanti 0758.102.000 (program de lucru variabil în funcție de programările aferente conceptului unic din România “piscina privată”)
Dragă mămică, te invităm să programezi online o vizită în locațiile Acvatic Bebe Club.Poți să afli ușor toate informațiile de care ai nevoie pentru ca te sunăm noi.Tu alegi acum doar ziua și ora.
